Warunki reklamacji szczegółowo opisane są w Regulaminie. Proces reklamowania wygląda następująco:
Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres medistrefa.pl, Wiśniowa 29/1, 62-052 Komorniki, lub mailowo na adres sklep@medistrefa.pl.
Składając reklamację określ:
a) dane kontaktowe – imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu
b) termin dostawy produktu
c) nieprawidłowości w produkcie oraz okoliczności jej stwierdzenia
d) określenie żądania reklamacyjnego
e) numer konta bankowego użytkownika
Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep inkontynencja,eu wynosi 14 dni roboczych.
Odpowiedź z decyzją zostanie wysłana na dane kontaktowe użytkownika wpisane we wniosku reklamacyjnym.
W sytuacji, gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie sklep inkontynencja.eu podejmie odpowiednie kroki:
a) w pierwszej kolejności wymieni reklamowany produkt lub usunie wadę, chyba że jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów,
b) w razie braku części zamówienia, uzupełni je o wysyłkę brakujących pozycji
c) w przypadku, gdy punkty a i b nie są możliwe lub są utrudnione, sklep inkontynencja.eu poinformuje o tym użytkownika i poprosi o odesłanie produktów, następnie po ich otrzymaniu zwróci użytkownikowi cenę zakupu produktów
Prawo do reklamacji przysługuje przez dwa lata od momentu otrzymania produktów.