Warunki reklamacji szczegółowo opisane są w Regulaminie. Proces reklamowania wygląda następująco:

Reklamacje można składać w formie pisemnej na adres medistrefa.pl, Obornicka 227 H, 60-650 Poznań, lub mailowo na adres sklep@medistrefa.pl.

Składając reklamację określ:

a) dane kontaktowe – imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu

b) termin dostawy produktu

c) nieprawidłowości w produkcie oraz okoliczności jej stwierdzenia

d) określenie żądania reklamacyjnego

e) numer konta bankowego użytkownika

Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep inkontynencja,eu wynosi 14 dni roboczych.

Odpowiedź z decyzją zostanie wysłana na dane kontaktowe użytkownika wpisane we wniosku reklamacyjnym.

W sytuacji, gdy wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie sklep inkontynencja.eu podejmie odpowiednie kroki:

a) w pierwszej kolejności wymieni reklamowany produkt lub usunie wadę, chyba że jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów,

b) w razie braku części zamówienia, uzupełni je o wysyłkę brakujących pozycji

c) w przypadku, gdy punkty a i b nie są możliwe lub są utrudnione, sklep inkontynencja.eu poinformuje o tym użytkownika i poprosi o odesłanie produktów, następnie po ich otrzymaniu zwróci użytkownikowi cenę zakupu produktów

Prawo do reklamacji przysługuje przez dwa lata od momentu otrzymania produktów.